Gestió de Projectes

A Novostorm hem desenvolupat una nova aplicació que t’ajudarà a gestionar
projectes petits, mitjans o grans de la manera més eficient possible.

Planifica, executa i fes el seguiment de la gestió del teu projecte

Assignar tasques fàcilment i prioritzar és de lo més important alhora de gestionar qualsevol projecte que requereixi de diferents persones. Establir un cronograma, objectius, responsabilitats de cada treballador i moltes altres funcions… Les tindràs a la teva disposició en un sol lloc i totalment organitzada per què et resulti molt més còmode portar a terme el projecte.
Serà la plataforma que el teu equip voldrà utilitzar pel seu fàcil maneig i eficacia alhora de coordinar-se. Podràs col·laborar amb tots els departaments del projecte per obtenir una visió completa de tot el progrés del projecte. A més a més, tots els integrants del projecte estaràn en sintonia per treballar de manera més àgil i eficaç.
L’aplicació està desenvolupada especialment per tot tipus d’empreses que necessiten treballar amb projectes o de servei on es requereixin diversos empleats per realitzar les diferents tasques.

Modernitat

L’era digital està revolucionant el funcionament de les empreses i tenir una app per gestionar les diferents tasques que s’han de realitzar entre professional suposarà una forma de treballar molt més moderna i actualitzada

Estalvi econòmic i ecològic

Una de les principals funcions de l’app es que cada empleat redueixi el seu temps de feina en tasques administratives, solament es dediqui en executar la seva labor i ho pugui reflectir a l’app de manera ràpida i senzilla.

Control hores

Registrar les hores treballades de forma correcta, clara i sense esforç gràcies a l’automatització de processos de l’app farà que portis un projecte de manera molt més eficaç.

Notificacions

L’aplicació porta integrat un sistema de notificacions instantànies que milloren l’experiència de l’usuari reben informació rellevant dins el seu perfil.

Compres

Tot projecte necessita realitzar les seves compres als proveïdors, és per això que l’app permet fer comandes de material directament des del mòbil. Una forma fàcil i ràpida de gestionar el diferent material que requereix el projecte.

Documentació

L’aplicació permet emmagatzemar la informació de tots els documents que es vulguin. Classificats i etiquetats de manera de que sigui molt fàcil trobar-los en qualsevol moment

Visites

Les visites dels clients quedaran registrades dins l’app per tenir un control i seguiment de totes les persones que han realitzat alguna labor dins del
projecte. L’aplicació permet anotar la visita i signar-la.

Personalizacions

Per facilitar l’ús de l’app i que sigui lo més pràctica possible, es poden fer múltiples personalitzacions segons les necessitats dels clients

La millor solució per gestionar els teus projectes i assignar tasques als teus treballadors.

Truca'ns

Exemples de professions a què va destinat:

Electricistes y lampistes

Constructors

Enginyeries

Tallers mecànics

Arquitectes

Informàtics

Sector de la maquinària

Instal.ladors

Demana'ns més informació


    He leído y acepto expresamente la Política de Privacidad