El nostre ERP: una solució a la gestió de l'empresa
Novostorm és una empresa de programació informàtica d’Olot (a la província de Girona) que es dedica a donar solucions a mida de totes les empreses. És per això que implementem un ERP que ofereix una solució de gestió personalitzada a un preu adequat per a les PIMES. Això vol dir que el nostre ERP s’adapta a la forma de treballar de l’empresa i permet gestionar amb eficiència totes les àrees de negoci com direcció, administració, finances, màrqueting, vendes, compres, producció…
En què som diferents?
La nostra solució es situa entre els dos tipus d’ERP majoritaris que hi ha en el mercat, que són:
D’una banda trobem programes de gestió estàndards que són comercialitzats per empreses informàtiques, amb l’objectiu de vendre el màxim nombre de llicències, per a fer que el producte es pugui oferir a un preu competitiu. D’aquests tipus d’ERP, en podem trobar de molts preus i amb moltes funcions. Però l’inconvenient d’aquests tipus de programes és que el seu grau de flexibilitat i adaptabilitat a l’empresa és molt baix o gairebé nul.
A l’altre extrem trobem programes de gestió totalment personalitzats desenvolupats per grans empreses que han fet inversions milionàries per a poder comercialitzar un ERP molt potent i molt bo. Però aquest producte té un gran inconvenient… el preu. Això fa que la gran majoria de PIMES no es puguin permetre tenir aquest ERP en la seva empresa.
Mòduls del nostre ERP

Gestió comercial
Gestió de les àrees administrativa, financera i comptable per obtenir el control de les operacions i costos de productes i serveis en temps real.

CRM
Gestió de les àrees de vendes, tècnica, de servei o de qualitat per obtenir el control, la planificació i els costos.

Producció
Gestió de la fabricació i elaboració de productes, integrant la documentació, el control de processos, la traçabilitat i els costos.

Gestió documental
Organització i vinculació de tot tipus de documents electrònics, siguin PDF, Excel, Word, multimèdia, CAD... amb l'ERP.

Màrqueting
Gestió de l'activitat de màrqueting mitjançant campanyes, trucades, visites i eines de mailing.

Recursos humans
Control de presència i gestió dels recursos humans integrant tota la documentació del treballador, els calendaris, horaris, vacances, baixes, etc.

Business Intelligence
Quadres de comandament específics i personalitzats per la visualització i anàlisis de dades de cada àrea de negoci.

WebServices
Comunicació bidireccional i en temps real entre la base de dades de l'ERP i aplicacions Android, iOs i Webs.

Visió 360º
La integració dels diversos mòduls de l'ERP permeten obtenir una visió 360º del negoci.